نمایه نویسندگان

آ

  • آقایوسفی، علیرضا بررسی تاثیر عمل به باورهای مذهبی بر تاب آوری و سرسختی روانشناختی در بین طلاب علوم دینی [دوره 23، شماره 28، 1394، صفحه 131-147]
  • آل‌حسینی، فرشته فلسفة تربیت اسلامی در پرتو دیدگاههای عملی: مواجهه با نظریة کار [دوره 23، شماره 28، 1394، صفحه 107-130]

ا

  • ابوالقاسمی، شهنام تعیین اثربخشی تلفیقی آموزه‌های دینی و آرامش سازی عضلانی بر تنش ادراک‌شده و تحمل پریشانی والدین کودکان استثنایی [دوره 23، شماره 27، 1394]
  • احمدآبادی آرانی، نجمه نقدنظام تربیتی مبتنی بر فلسفه سارتر با تأکید بر آرای شهید مطهری [دوره 23، شماره 29، 1394، صفحه 83-106]
  • اخلاقی، مسعود بررسی پیامدهای تربیتی تغییر و ثبات از دیدگاه نیچه و نقد آن بر اساس دیدگاه علامه طباطبایی(ره) [دوره 23، شماره 27، 1394]
  • اسفندیاری، لیلا بررسی میزان برخورداری کتا بهای دین و زندگی مقطع دبیرستان از مؤلفه های روش تربیت الگویی در اسلام [دوره 23، شماره 29، 1394، صفحه 121-133]
  • اسماعیل پور، حیدر بررسی پیامدهای تربیتی تغییر و ثبات از دیدگاه نیچه و نقد آن بر اساس دیدگاه علامه طباطبایی(ره) [دوره 23، شماره 27، 1394]
  • اسمعیلی، معصومه مطالعه اثر بخشی درمان مرور زندگی با گرایش هستی شناسی اسلامی بر روابط والد ـ فرزندی نوجوانان [دوره 23، شماره 26، 1394]
  • اصغری، مجید تبیین نقش مزاج در تعلیم و تربیت با تاکید بر تربیت اخلاقی از دیدگاه حکمای اسلامی و صاحبنظران طب سنتی ایران [دوره 23، شماره 28، 1394، صفحه 35-66]
  • اکبرزاده، فهیمه تحلیل تطبیقی دیدگاه اسلامی و آرای مارتین هایدگر در زمینۀ مرگ آگاهی و پیامدهای آن بر سبک زندگی [دوره 23، شماره 26، 1394]
  • البرزی، محبوبه بررسی میزان برخورداری کتا بهای دین و زندگی مقطع دبیرستان از مؤلفه های روش تربیت الگویی در اسلام [دوره 23، شماره 29، 1394، صفحه 121-133]
  • ایمانی فر، حمیدرضا بررسی تاثیر عمل به باورهای مذهبی بر تاب آوری و سرسختی روانشناختی در بین طلاب علوم دینی [دوره 23، شماره 28، 1394، صفحه 131-147]

ب

  • بابادی، امین شناسایی گونه های غالب وغایب تلفیق دربرنامه درسی دانشگاه علوم اسلامی رضوی [دوره 23، شماره 28، 1394، صفحه 67-84]
  • براهویی، فریده رویکردی به تربیت نَفْس از دیدگاه متون اسلامی [دوره 23، شماره 26، 1394]

پ

  • پور محمودی، عارف تربیت عقلانی از منظر علامه جعفری و پیامدهای تربیتی آن [دوره 23، شماره 29، 1394، صفحه 29-48]

ج

  • جعفریان، حسین تبیین نقش و جایگاه اصل تربیتی " گذر از ظاهربه باطن" در سبک زندگی اسلامی وتأثیر آن برشکل گیری تمدن نوین اسلامی. [دوره 23، شماره 29، 1394، صفحه 7-28]
  • جعفری ثانی، حسین شناسایی گونه های غالب وغایب تلفیق دربرنامه درسی دانشگاه علوم اسلامی رضوی [دوره 23، شماره 28، 1394، صفحه 67-84]

ح

  • حکیم زاده، رضوان نگاه فرانوگرایان به برنامه درسی و شناسایی عوامل مغفول آنها با تأکید بر آموزه‏های اسلامی [دوره 23، شماره 26، 1394]

خ

  • خیراندیش، حسین تبیین نقش مزاج در تعلیم و تربیت با تاکید بر تربیت اخلاقی از دیدگاه حکمای اسلامی و صاحبنظران طب سنتی ایران [دوره 23، شماره 28، 1394، صفحه 35-66]
  • خوانین زاده، محمدحسین ساخت و هنجاریابی پرسشنامه فرزندپروری در نگرش اسلامی [دوره 23، شماره 27، 1394]

د

  • دادگر، همایون رویکردی به تربیت نَفْس از دیدگاه متون اسلامی [دوره 23، شماره 26، 1394]

ر

  • رجبی، طاهره ماهیت «مبارزه» و قلمروهای تربیتی آن درآموزه‌های اسلامی [دوره 23، شماره 27، 1394]
  • رضایت، غلامحسین تحلیل محتوا و استنادی مقاله‌های چاپ‌شده در فصلنامه پژوهش‌‌ در مسائل تعلیم و تربیت اسلامی [دوره 23، شماره 26، 1394]
  • رضایت، غلامحسین روشهای تربیت کودک تا هفت‌سالگی در اندیشه امام علی (علیه السلام) [دوره 23، شماره 27، 1394]
  • رضایت، فاطمه روشهای تربیت کودک تا هفت‌سالگی در اندیشه امام علی (علیه السلام) [دوره 23، شماره 27، 1394]

ز

  • زارع صفت، صادق نگاه فرانوگرایان به برنامه درسی و شناسایی عوامل مغفول آنها با تأکید بر آموزه‏های اسلامی [دوره 23، شماره 26، 1394]

س

  • سبحانی نژاد، مهدی تجربه زیسته متخصصین تعلیم و تربیت از راهکارهای گسترش رفتار اخلاقی زمینه‌ساز ظهور در برنامه‌های درسی دانشگاهی [دوره 23، شماره 26، 1394]
  • سبحانی نژاد، مهدی نقدنظام تربیتی مبتنی بر فلسفه سارتر با تأکید بر آرای شهید مطهری [دوره 23، شماره 29، 1394، صفحه 83-106]
  • سجادی، سید مهدی فلسفة تربیت اسلامی در پرتو دیدگاههای عملی: مواجهه با نظریة کار [دوره 23، شماره 28، 1394، صفحه 107-130]

ش

  • شریفیان، فریدون برنامه درسی انسان گرایانه و تبیین مؤلفه های اساسی آن از منظر تعالیم اسلامی [دوره 23، شماره 28، 1394، صفحه 7-34]
  • شعاع کاظمی، مهرانگیز رابطه آموزه های دینی والدین و رشد اخلاقی کودکان دبستانی [دوره 23، شماره 29، 1394، صفحه 107-120]
  • شمخانی، لیلا تعیین اثربخشی تلفیقی آموزه‌های دینی و آرامش سازی عضلانی بر تنش ادراک‌شده و تحمل پریشانی والدین کودکان استثنایی [دوره 23، شماره 27، 1394]

ص

  • صادق‌زاده، علیرضا فلسفة تربیت اسلامی در پرتو دیدگاههای عملی: مواجهه با نظریة کار [دوره 23، شماره 28، 1394، صفحه 107-130]
  • صالحی، اکبر تحلیل تطبیقی دیدگاه اسلامی و آرای مارتین هایدگر در زمینۀ مرگ آگاهی و پیامدهای آن بر سبک زندگی [دوره 23، شماره 26، 1394]
  • صباغی، حمیرا مطالعه اثر بخشی درمان مرور زندگی با گرایش هستی شناسی اسلامی بر روابط والد ـ فرزندی نوجوانان [دوره 23، شماره 26، 1394]
  • صفاری نیا، مجید بررسی تاثیر عمل به باورهای مذهبی بر تاب آوری و سرسختی روانشناختی در بین طلاب علوم دینی [دوره 23، شماره 28، 1394، صفحه 131-147]

ع

  • عبداله یار، علی نقدنظام تربیتی مبتنی بر فلسفه سارتر با تأکید بر آرای شهید مطهری [دوره 23، شماره 29، 1394، صفحه 83-106]
  • عسگری، سیده صدیقه برنامه درسی انسان گرایانه و تبیین مؤلفه های اساسی آن از منظر تعالیم اسلامی [دوره 23، شماره 28، 1394، صفحه 7-34]
  • علوی، سیدحمیدرضا بررسی پیامدهای تربیتی تغییر و ثبات از دیدگاه نیچه و نقد آن بر اساس دیدگاه علامه طباطبایی(ره) [دوره 23، شماره 27، 1394]

ف

  • فتحی، علی زبان تصویری، زبان تربیتی قرآن [دوره 23، شماره 28، 1394، صفحه 85-106]
  • فرمهینی فراهانی، محسن تبیین نقش مزاج در تعلیم و تربیت با تاکید بر تربیت اخلاقی از دیدگاه حکمای اسلامی و صاحبنظران طب سنتی ایران [دوره 23، شماره 28، 1394، صفحه 35-66]
  • فقیهی، علی نقی تجربه زیسته متخصصین تعلیم و تربیت از راهکارهای گسترش رفتار اخلاقی زمینه‌ساز ظهور در برنامه‌های درسی دانشگاهی [دوره 23، شماره 26، 1394]

ک

  • کرمی، مرتضی شناسایی گونه های غالب وغایب تلفیق دربرنامه درسی دانشگاه علوم اسلامی رضوی [دوره 23، شماره 28، 1394، صفحه 67-84]
  • کریمی، محمد حسن بررسی میزان برخورداری کتا بهای دین و زندگی مقطع دبیرستان از مؤلفه های روش تربیت الگویی در اسلام [دوره 23، شماره 29، 1394، صفحه 121-133]
  • کلانتر کوشه، سید محمد مطالعه اثر بخشی درمان مرور زندگی با گرایش هستی شناسی اسلامی بر روابط والد ـ فرزندی نوجوانان [دوره 23، شماره 26، 1394]
  • کلانتر کوشه، سید محمد ساخت و هنجاریابی پرسشنامه فرزندپروری در نگرش اسلامی [دوره 23، شماره 27، 1394]

م

  • متقی، زهره سازماندهی نظام تربیت عاطفی براساس آموزه های قرانی [دوره 23، شماره 29، 1394، صفحه 49-82]
  • میرزامحمدی، محمدحسن تبیین نقش و جایگاه اصل تربیتی " گذر از ظاهربه باطن" در سبک زندگی اسلامی وتأثیر آن برشکل گیری تمدن نوین اسلامی. [دوره 23، شماره 29، 1394، صفحه 7-28]
  • مرزوقی، رحمت اله رویکردی به تربیت نَفْس از دیدگاه متون اسلامی [دوره 23، شماره 26، 1394]
  • میرشاه جعفری، سید ابراهیم برنامه درسی انسان گرایانه و تبیین مؤلفه های اساسی آن از منظر تعالیم اسلامی [دوره 23، شماره 28، 1394، صفحه 7-34]
  • میر محمد حسین اوشانی، سیده آتنا رابطه آموزه های دینی والدین و رشد اخلاقی کودکان دبستانی [دوره 23، شماره 29، 1394، صفحه 107-120]
  • معصومی راد، رضا سنجش نگرش، موانع و راهکارهای فراگیرشدن حفظ قرآن میان خانواده‌های شهدا و ایثارگران [دوره 23، شماره 27، 1394]
  • مکتوبیان بهارانچی، آسیه ساخت و هنجاریابی پرسشنامه فرزندپروری در نگرش اسلامی [دوره 23، شماره 27، 1394]
  • ملکی، حسن تربیت عقلانی از منظر علامه جعفری و پیامدهای تربیتی آن [دوره 23، شماره 29، 1394، صفحه 29-48]
  • مهرمحمدی، محمود فلسفة تربیت اسلامی در پرتو دیدگاههای عملی: مواجهه با نظریة کار [دوره 23، شماره 28، 1394، صفحه 107-130]

ن

  • نجفی، حسن تجربه زیسته متخصصین تعلیم و تربیت از راهکارهای گسترش رفتار اخلاقی زمینه‌ساز ظهور در برنامه‌های درسی دانشگاهی [دوره 23، شماره 26، 1394]
  • نجفی، محمد سازماندهی نظام تربیت عاطفی براساس آموزه های قرانی [دوره 23، شماره 29، 1394، صفحه 49-82]
  • نصرت پناه، سیاوش تعیین اثربخشی تلفیقی آموزه‌های دینی و آرامش سازی عضلانی بر تنش ادراک‌شده و تحمل پریشانی والدین کودکان استثنایی [دوره 23، شماره 27، 1394]
  • نصرتی هشی، کمال سازماندهی نظام تربیت عاطفی براساس آموزه های قرانی [دوره 23، شماره 29، 1394، صفحه 49-82]
  • نوروزی، رضاعلی ماهیت «مبارزه» و قلمروهای تربیتی آن درآموزه‌های اسلامی [دوره 23، شماره 27، 1394]

ی

  • یاری دهنوی، مراد بررسی پیامدهای تربیتی تغییر و ثبات از دیدگاه نیچه و نقد آن بر اساس دیدگاه علامه طباطبایی(ره) [دوره 23، شماره 27، 1394]
  • یثربی، مرضیه تبیین نقش مزاج در تعلیم و تربیت با تاکید بر تربیت اخلاقی از دیدگاه حکمای اسلامی و صاحبنظران طب سنتی ایران [دوره 23، شماره 28، 1394، صفحه 35-66]